۱۴۰۳/۰۲/۱۴

مصاحبه رادیوی همدلی با قائم مقام مدیرعامل

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه و قرض‌الحسنه شجره طیبه *حامی استعدادهای درخشان* در روز سیزدهم فروردین و همزمان با روز طبیعت و در یازدهمین روز از ماه ضیافت خدا؛ گزارشگر رادیوی سراسری همدلی، جناب آقای برجیس با قائم مقام مدیرعامل موسسه شجره طیبه، جناب آقای سعید حیدری مصاحبه و گفتگوی حضوری داشتند که بصورت مستقیم و زنده از طریق رادیو همدلی ( موج ۹۵/۵) در سراسر کشور پخش گردید.

در این گفتگو، جناب حیدری ضمن تبریک این ایام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، اصفهان را مهد خیریه ها معرفی نمودند و خاطر نشان شدند در اصفهان حدود ۱۲۰۰ خیریه به صورت رسمی و ثبت شده وجود دارد که از این میان حدود نیمی از آنها بسیار کار آمد هستند که مجموع فعالیت آنها در زمینه مدرسه سازی، درمان، تحصیل، اشتغال و …می باشد و چراغ این خیریه ها به وسیله مردم نیکوکار روشن است.

و در ادامه عنوان نمودند که: موسسه خیریه شجره طیبه بی مثل و مانند است ، ما در کل کشور دانش‌ آموزان و دانشجویانی که با استعداد و به قولی تیز هوش هستند و متاسفانه بنا به دلایلی امکان تحصیل را ندارند شناسایی و حمایت می کنیم.
ما به فضل خدا و دستان سخاوتمند خیرین از سال ۱۳۸۳ تا کنون بیش از ۱۰۱۱ فارغ‌التحصیل داشته ایم و در حال حاضر در کنار ۲۸۱ دانش آموز و دانشجوی نخبه هستیم و افتخار همراهی با ایشان را داریم.

و خدا را شاکریم که فارغ‌التحصیلان این مؤسسه بعد از توانمندی جزء خیرین شجره طیبه با ما همراهی و همکاری می کنند.
شایان ذکر است در پایان گفتگو مقرر شد عزیزانی که در سراسر کشور شنونده این مصاحبه بودند از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۹۵۵ با رادیو همدلی ارتباط برقرار کنند و از چگونگی ثبت نام در این مؤسسه آگاهی کسب نمایند.

لازم به یادآوری است زمان اختصاص یافته به این مصاحبه حدود ۲۰ دقیقه است که بصورت زنده بر روی آنتن رادیو همدلی قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا