۱۴۰۳/۰۲/۰۱

حضوری سبز در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا

حضور مؤسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه(حامی استعدادهای درخشان) در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته از پنجم تا هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان برگزار شد.

در این نمایشگاه که با حضور ۷۰ مشارکت کننده از شش استان کشور بر پا شد، جدید ترین دستاوردها در حوزه طلا و جواهرات، سنگ های زینتی و ماشین آلات ساخت طلا ارائه شد.

مؤسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه(حامی استعدادهای درخشان) همانند گذشته برای معرفی رسالت گوهر بار خود در چهاردهمین نمایشگاه طلا شرکت کرد و چه زیبا خوش درخشید. حضور موسسه در نمایشگاهها موجب می شود تا خیرین نیکوکار که دغدغه کار خیر دارند و حس مسئولیت اجتماعی نسبت به موسسه شناخت پیدا کرده و بتوانند رسالت زیبای مؤسسه را درک و در این مسیر زیبا همراه و همگام با مؤسسه گام بردارند.

این نمایشگاه که با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای پنجم تا هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰ در محل برپائی نمایشگاههای بین المللی استان واقع د رکمربندی شرق روبروی منطقه روشن دشت میزبان متخصصان ، کارشناسان و فعالان حوزه طلا و جواهرات و خیرین نیکوکار بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا