۱۴۰۳/۰۱/۰۹

برگزاری اردوی آموزشی – فرهنگی – تفریحی ثامن ویژه یاورخواهان

اردویی ۴ روزه از تاریخ ۰۴/۰۶/۱۳۹۵ الی ۰۷/۰۶/۱۳۹۵ که دو روز اول آن ویژه یاورخواهان پسر و دو روز دوم آن ویژه یاورخواهان دختر بود و در مجموع ۱۰۰ نفر از یاورخواهان در این اردو شرکت کرده بودند ، در نطنزوکاشان برگزار شد ۰

از جنبه های تفریحی این اردو می توان به بازدید از باغ فین کاشان ، تفریحات ورزشی از جمله استخر و سالن ورزشی و بازدید مکان های تاریخی و موارد دیگر تفریحی اشاره کرد .

در این اردو کلاس های آموزشی در چند بعد از جمله : معرفت النفس ، طب سنتی ، مهارت های یادگیری و تقویت حافظه و کلاس های دیگری با حضور اساتید سرشناس استانی و کشوری تشکیل شد .

همچنین کارگاهی تحت عنوان شناخت آسیبهای اجتماعی برگزار گردید که با توجه به استقبال از این کارگاه ، مقدمه ای شد برای برگزاری مداوم این نوع کارگاهها.

قابل ذکر است که کلاس های آموزشی برگزار شده در این اردو آغازی بود برای کارگاهها و کلاس های پیشرفته آموزشی مؤسسه که در طول سال ادامه خواهد داشت .

در این اردوی دو روزه مسابقات ورزشی ، تفریحی و علمی ویژه یاورخواهان عزیز برگزار شد که از جمله این مسابقات می توان به مسابقه ی قرآن، نهج البلاغه ، عکس نوشته ها و… اشاره کرد که در روز آخر هر گروه (پسران و دختران) برنامه ای تحت عنوان مراسم اختتامیه اردو برگزار شد و جوایز ارزنده ای به برندگان این مسابقات در اختتامیه اهداء گردید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا