۱۴۰۳/۰۲/۰۸

حضور مؤسسه در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان

حضور ۷۵ شرکت از ۱۲ استان کشور در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان از یکم تیرماه و با حضور ۷۵ شرکت از استان‌های مختلف کشور آغاز و تا پایان تیرماه ادامه داشت

در این دوره نمایشگاه، ۷۵ شرکت از ۱۲ استان اصفهان، فارس، تهران، البرز، قزوین، خوزستان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، بوشهر، همدان و مازندران حضور داشتند. شرکت‌کنندگان در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان در زمینه قطعات و مجموعه‌های خودرو، قطعات موتور، اجرا و قطعات الکترونیک خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئینی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده و شوینده خودرو، سیستم‌های شاسی، تیونینگ، بیمه و… فعالیت داشتند و تنوع فعالیت‌های آنها سبب شده تا این نمایشگاه به یک نمایشگاه جامع در حوزه قطعات خودرو تبدیل شود.

از جمله برندهای فعال در این نمایشگاه می‌توان به ایزل، پارت‌لند، نگار خودرو، ماناپارت، داناصنعت، یورفلکس، آرون پالاک، رینگ سایپا، پارس اگزوز، یونیت پارت، سیناپس، کیمیاتدبیر، یکتا باتری، فراز باتری، ایران دلکو، اگزوز خراسان، TLG ، گروه بازرگانی قطعه سبز، تابان موتور اسپادان، همگام خودرو و آسیالنت اشاره کرد. موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه (حامی استعدادهای درخشان) همانند سابق با حضور در این نمایشگاهها تخصصی، به معرفی رسالت خود یعنی حمایت از استعدادهای درخشانی که استعداد دارند ولی متاسفانه امکان تحصیل ندارند پرداخت تا ان شالله به حول و قوه الهی خیرین نیکوکار درسراسر کشور با موسسه آشنا شوند و هیچ نخبه نیازمندی از تحصیل باز نماند. 

با حضور شرکت‌ها و برندهای شاخص حوزه قطعات خودرو در این رویداد نمایشگاهی، حضور استان‌های متعدد و بیشتر در مقایسه با دوره‌های گذشته و حضور سبز موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه(حامی استعدادهای درخشان) از جمله شاخص های هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو به نفع خیریه محسوب می‌شود.

این نمایشگاه که از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای یکم تا چهارم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپا می‌شد، طی چهار روز برگزاری میزبان متخصصان، کارشناسان، فعالان و علاقمندان به حوزه قطعات خودرو بود. که اکثریت این عزیزان از غرفه خیریه دیدن و با موسسه آشنا شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا