۱۴۰۳/۰۱/۳۱

برگزاری نشست هم اندیشی پیرامون عملکرد و رویکرد های موسسه خیریه شجره طیبه با حضور فرمانده محترم نیروی انتظامی استان اصفهان و مسئولین این موسسه




برگزاری نشست هم اندیشی پیرامون عملکرد و رویکرد های موسسه خیریه شجره طیبه  با حضور فرمانده محترم نیروی انتظامی استان اصفهان و مسئولین این موسسه  در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ماه در محل ستاد مرکزی نیروی انتظامی اصفهان ، برگزار گردید .
در ابتدا سردار معصوم بیگی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان  ، حمایت از استعدادهای درخشان کم بضاعت را حرکتی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر عنوان نمودند و از عوامل اجرایی خیریه شجره طیبه  بابت بیش از ۱۴ سال تلاش در این زمینه تشکر و قدردانی نمودند .
در ادامه نشست ،   آقای یزدان پناه مدیر عامل موسسه شجره طیبه ، ضمن  اشاره به اینکه مجوز فعالیت خیریه توسط نیروی انتظامی صادر گردیده است ، از اعتماد و همچنین دعوت انجام شده تشکر نموده و اعلام نمودند که در حال حاضر یاور خواهان این مجموعه  بیش از ۷۰۰ نفر بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی تا سطح دکتری مشغول به تحصیل بوده و در همه این مراحل از حمایت ها و کمک های نقدی و غیر نقدی مورد نیاز ، بهره مند می گردند .
در ادامه این نشست آقای دکتر آقاجانی معاونت آموزش خیریه شجره طیبه عنوان نمودند که تاکنون ۱۲۷ نفر  از یاور خواهان این موسسه ، فارغ التحصیل گردیده اند و در مناصب و شغل های مختلف مشغول بکار گردیده و اکثرا به جمع خیرین مجموعه پیوسته اند و چندین یاورخواه را تحت پوشش قرار داده اند و خیریه سعی می نماید از ظرفیت و پتانسیل این افراد در پیشبرد اهداف خود استفاده نموده و ایشان نیز بخاطر تعلق خاطر و تعهدی که به مجموعه دارند ، همواره یاری رسان و همراه  بوده اند .
آقای موذنی معاونت جذب مشارکتهای مردمی خیریه شجره طیبه در ادامه این نشست ، ضمن تشکر و امتنان از همراهی و مساعدتهای فرمانده محترم نیروی انتظامی ، تعداد خیرین فعال مجموعه را بیش از ۱۰۰۰ نفر عنوان نمودند و متذکر گردیند که بدلائل مختلف ، جذب مشارکتهای مردمی به سهولت انجام نمی گیرد و   از دلائل اصلی آن ، عدم فرهنگ سازی مناسب در این حوزه می باشد ، زیرا که مردم  و خیرین   نسبت  به اعطای کمک در حوزه های آموزشی که بطور معمول دیر بازده می باشد و نتایج غیر محسوس می باشد ، رغبت کمتری از خود نشان می دهند .
سردار معصوم بیگی در ادامه این نشست عنوان نمودند که متاسفانه بسیاری از افراد با ضریب هوشی بالا  و دارای استعدادهای درخشان کم بضاعت که در معرض آسیب های اجتماعی قرار گرفته اند ، از این نعمت خداداد در راه های غلط و در تعارض با منافع جامعه ، استفاده می نمایند و به راحتی به سمت اعمال خلاف قانون متمایل می گردند . در واقع این جامعه است که با سهل انگاری و عدم اجرای تدابیر بموقع و خردمندانه  نمی تواند از  استعداد و هوش سرشار این افراد استفاده نموده و  این فرصت  تبدیل به تهدید و هوش سیاه شده و در خدمت اعمال مجرمانه قرار می گیرد .
در پایان فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان ، ضمن اعلام حمایت و همراهی با موسسه خیریه شجره طیبه ، کسب رضای خداوند و لذت معنوی کمک به انسانهای نیازمند را از برکات انجام فعالیت در خیریه ها دانسته و برای موسسه شجره طیبه و مسئولان آن در راه رسیدن به اهداف مقدس و ارزشمندشان ، آرزوی موفقیت نمودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا