۱۴۰۳/۰۲/۰۱

مشکلات اقتصادی بزرگترین معضل بر سر راه اقدامات آموزشی موسسه خیریه شجره طیبه است

مشکلات اقتصادی بزرگترین معضل بر سر راه اقدامات آموزشی موسسه خیریه شجره طیبه است

محمدرضا یزدانپناه مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه در مصاحبه با خبرگزاری موج به تشریح عملکرد این خیریه پرداخت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا یزدان پناه در برنامه ضیافت افطار که به منظور تجلیل از خیرین این موسسه  برگزار شده بود، گفت: سال گذشته با توجه به دو برابر شدن میزان دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمک خیرین به این موسسه متأسفانه به کمتر از نصف تقلیل یافته که این ما را دچار معضلات و مشکلات فراوان اقتصادی نموده است.

وی از انعقاد تفاهم نامه بین این موسسه و اداره کل آموزش و پرورش به منظور استفاده از خدمات و امکانات این اداره در راستای اهداف خیریه که همان حمایت از نخبگان علمی می باشد خبر داد.

همچنین خدمات ارائه شده توسط این موسسه را در زمینه های آموزشی، کمک آموزشی، مشاوره و درمانی برشمرد و ادامه داد: متأسفانه بسیاری از افراد تحت پوشش ما به دلیل اینکه در خانواده هایی با تمکن مالی ضعیف زندگی می کنند به دلیل مشکلات سوء تغذیه گرفتار مشکلات عدیده ای در زمینه درمانی هستند که خیریه در صدد رفع بسیار ی از آنها بر می آید که عموماً هزینه زیادی را به خیریه تحمیل می کند.

مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه در ادامه افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه در سال ۹۶ خیرین نتوانستند به تعهدات مالی خود عمل کنند به طوری که ما در سال گذشته مجبور شدیم مبلغ ۳۰۰  میلیون تومان  را به عنوان قرض طویل المدت برای رفع احتیاجات افراد تحت پوشش خود تأمین کنیم.

محمدرضا یزدان پناه یاد آور شد: حدود ماهانه ۷۰۰ خیر به ما  کمک می کنند و خیرها  به صورت محدود ماهیانه و خیرهای موردی را هم در مجموعه خود داریم که کاهش خیلی قابل ملاحظه ای داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا