۱۴۰۳/۰۲/۱۷

در جمع صنایع فعال پخش و فروش انحصاری روغن موتور لوبرینو در استان اصفهان

حضور فعال و معرفی خیریه شجره طیبه حامی استعداد‌های های درخشان در جمع صنایع فعال پخش و فروش انحصاری روغن موتور لوبرنیو در استان اصفهان است.

به گزارش واحد روابط عمومی خیریه شجره طیبه حامی استعدادهای درخشان، همایش استانی شرکت صنعتی تولید روغن استاندار، تحت عنوان لوبرینو با ۷۰۰ نفر از سراسر استان برگزار شد.
در این همايش جناب آقای داوری مسئول روغن لوبرینو و خیر فعال در حوزه کمک به نخبگان علمی گفت:درصدی از فروش خود را برای حمایت از استعدادهای درخشان مؤسسه خیریه و قرض‌الحسنه شجره طیبه اختصاص خواهد داد.
در بخشی از این همايش این سمینار آقای دکتر سید محمد موسوی مشاور رسانه ای و روابط عمومی خیریه در جمع حاضرین با تبیین اهمیت فعالیت های موسسه خیریه شجره طیبه گفت :ایران و جامعه امروز بعد از دوران کرونا با اتکا بر دانش و آگاهی بشری توانسته مشکلات را از پیش رو بردارد و در این راستا دانش و علم مثل دو بال باعث رشد و شکوفائی جامعه خواهد و این مهم بوسیله نخبگان علمی محقق خواهد شد .وی در ادامه افزود :مجموعه خیریه شجره طیبه از سال ۱۳۸۳ برای این رسالت مهم که همانا شناخت و باری رساندن به استعداد های دانش آموزی و دانشجوی و یاری رساندن به آنها که به نوعی دچار محرومیت های مالی شده اند شکل گرفته و در حال حاضر با داشتن ۱۷ شعبه در شهرستان‌های استان رسالت های خود را برنامه ریزی و ارائه می دهد.
در پایان استاد و پژوهشگر دانشگاه و مشاور رسانه ای خیریه از برگزار کنندگان این همايش بزرگ قدر دانی نمود.

 

شایان ذکر است ؛ مؤسسه خیریه و قرض‌الحسنه شجره طیبه با هدف حمایت از استعدادهای درخشان پنهان و یاری رساندن به آنها برای ايجاد بستر امید و نشاط اجتماعی رسالت ایجا بستر لازم برای پرورش استعداد های موفق با ای کیو بالای ۱۳۰ برنانه های متنوع خود را دنبال می کند.

شرکت بازرگانی لوبرینو:

https://t.me/LubRhino_motoroil

این جلسه در قاب تصویر:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا