۱۴۰۳/۰۱/۱۰

حضور مدیر و معاون اداره مشارکت های مردمی و مسوول اداره تشکل های شهرداری در موسسه خیریه شجره طیبه

روز دوشنبه ۱ مهر ماه ۹۸ مدیر و معاون اداره مشارکت های مردمی سرکار خانم صادقیان و جناب آقای سینایی و مسوول اداره تشکل های شهرداری سرکار خانم کرمانی در موسسه خیریه شجره طیبه حضور به عمل آوردند. طی این نشست که با حضور مدیر عامل و معاون خیریه شجره طیبه برگزار گردید، جناب آقای یزدان پناه ضمن خوش آمد گویی به معرفی خیریه، اهداف و دستاوردهای خیریه پرداختند و ادامه دادند:در راستای پیشبرد اهداف موسسه و ایجاد بستری جهت به کار گیری از استعداد های یاورخواهان، ضرورت تعامل دو جانبه بین خیریه و اداره مشارکت های مردم نهاد احساس میشود.

خانم کرمانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این موسسه بیان داشتند که اماده همکاری با خیریه و نیز تمایل به مشارکت جوانان نخبه در تصمیمات و ارائه ایده هایی در جهت زیبا سازی شهر و بهبود برنامه های اجرایی دارند.

سرکار خانم صادقیان نیز بیان داشتند در راستای برگزاری کارگاه ها و همایشات و نیز ارائه خدمات به مردم توسط خیریه امادگی بالایی داشته و حاضر به همکاری با موسسه هستند.

جناب اقای سینایی در این نشست به این نکته پرداختند که مشخص بودن رسالت خیریه شجره طیبه و تمرکز بر روی مساله مهم و ضروری جامعه گامی ارزشمند می باشد که زمینه را برای گسترده شدن همکاری و شفافیت درخواست های موسسه از شهرداری و نیز استفاده متقابل از نیروی جوان و نخبه فراهم میکند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا