۱۴۰۳/۰۲/۰۶

پیام مدیر عامل محترم مؤسسه خیریه شجره طیبه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه و گرامیداشت روز دختر

باسلام واحترام
سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روزهای شادمانی مؤمنان را به تمامی هموطنان عزیز مسلمان تبریک عرض می نمایم.دهه کرامت ایام مبارک و پر برکتی است که عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز خواهد شد و به واسطه میلاد انوار الهی فرصت نابی برای رواج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم خواهد شد.
نامگذاری این روز عزیز را به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه دختران عزیز و گرامی در خانواده بزرگ موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره ،تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند عزیز توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهر‌های ارزشمند هدایت را به همه ما عنایت فرماید.

مدیرعامل مؤسسه خیریه وقرض الحسنه شجره طیبه
محمدرضا یزدان پناه

به همین مناسبت هدایایی به دختران عضو موسسه خیریه شجره طیبه(حامی استعدادهای درخشان) تقدیم گردید.

به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر طی مراسمی به دختران عضو موسسه خیریه شجره طیبه هدایایی اهدا گردید.
در این مراسم که عصر امروز با حضور جمعی از خیرین و یاورخواهان این موسسه برگزار گردید ،مدیر عامل خیریه با تبریک روز دختر و بزرگداشت مقام حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشتند:دختران هدیه خداوند هستند وخداوند متعال در قرآن کریم نیز می فرماید ؛«انا اعطیناک الکوثر»ما کوثر را به تو عطا کردیم و هدیه دادیم.
وی در پایان با اظهار امیدواری گفتند:امیدوارم به یاری خداوند متعال بتوانیم همیشه وجود دختران و بانوان نخبه علمی را گرامی بداریم و از حضورارزشمند آنها در عرصه های علمی ،فرهنگی و اجتماعی بهره ببریم و امروز نیز در این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی ،به نمایندگی از همه دختران یاورخواه موسسه از تعدادی از آنها دعوت به عمل آمد و هدایایی به رسم یاد بود به آنها اهدا گردید .
همچنین جلسه ای مشابه این جلسه در محل شعبه فلاورجان موسسه خیریه شجره طیبه نیز برگزار گردید و در آن علاوه بر تجلیل از دختران نخبه علمی تحت پوشش این خیریه از آقایان شیرزادی مسئول شعبه فلاورجان و احمدی معاون وی در این موسسه که در ساخت و ساز محل این موسسه ،بسیار تلاش کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا