۱۴۰۳/۰۲/۰۱

مؤسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه در نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون مدرن

محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت به مدت پنج روز از ۸ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ میزبان هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان بود. این نمایشگاه میزبان ۱۰۹ شرکت داخلی بود تا محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار دهند. نمایشگاه تخصصی مبل و دکوراسیون مدرن امسال با حضور شرکت‌های معتبری از استان‌های فارس، خراسان رضوی، مرکزی، همدان، خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی، قزوین، گیلان و البرز برگذار شد.

شرکت‌های معتبری مانند ژولک، نیمکت، چوبینه، پاپیروس، مبلیران، تشک فالومو، دوریس، مایان چوب، آرشام، مبل آریا، مینای نقش جهان و پارسا از مهمترین مشارکت‌کنندگانی هستند که محصولات، کالاها و خدمات خود در زمینه‌های مبلمان خانگی، سرویس خواب، سرویس غذاخوری و دکوراسیون خانگی را به نمایش گذاشتند.

موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه (حامی استعدادهای درخشان) همانند سابق با حضور در این نمایشگاهها تخصصی، به معرفی رسالت خود یعنی حمایت از استعدادهای درخشانی که استعداد دارند ولی متاسفانه امکان تحصیل ندارند پرداخت تا ان شالله به حول و قوه الهی خیرین نیکوکار درسراسر کشور با موسسه آشنا شوند و هیچ نخبه نیازمندی از تحصیل باز نماند. 

با حضور شرکت‌ها و برندهای شاخص حوزه مبلمان در این رویداد نمایشگاهی، حضور استان‌های متعدد و بیشتر در مقایسه با دوره‌های گذشته و حضور سبز موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه(حامی استعدادهای درخشان) از جمله شاخصه های هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون مدرن به نفع خیریه محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا