۱۴۰۳/۰۱/۳۱

به پاس قدردانی از دستاوردهای علمی و صنعتی ذوب آهن اصفهان صورت گرفت:

اهدای تندیس خیریه نخبگان علمی به مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

به گزارش “هانا” پایگاه اطلاع رسانی موسسه،طی دیدار مدیران مؤسسه خیریه شجره طیبه حامی استعدادهای درخشان و نخبگان علمی استان اصفهان با مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات مدیرعامل، مدیران، کارشناسان و کارگران این شرکت در دستیابی به تکنولوژی ساخت تولید محصولات اخیر کارخانه ذوب آهن از جمله ریل که به قطع وابستگی کشورمان انجامید، تندیس ویژه علمی این موسسه به وی اهداء گردید.
مدیر روابط عمومی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در این نشست با ارزشمند دانستن حمایت خیریه شجره طیبه از نخبگان علمی جامعه، اظهار داشت: روش کمک خیریه به استعدادهای درخشان و نخبگان علمی جامعه از این نظر که نخبگان قدیمی، نخبگان جدید را پوشش می دهند و در آینده، خیریه استقلال مالی خواهد داشت، بسیار هوشمندانه بوده است.
علیرضا امیری، سپس از مدیریت و پرسنل این خیریه به واسطه پرورش استعدادهای علمی فرزندان این سرزمین تشکر نمود و گفت: همت، بزرگواری و تلاش شما در جهت استقلال نخبگان و حل مشکلات جامعه قابل تحسین است.
مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در ادامه با اعلام آمادگی ذوب آهن اصفهان در خصوص حمایت از نخبگان علمی جامعه اضافه نمود: در فرصت‌های آتی و در حد وسع و توان فعالیت هایی را با هماهنگی خیریه در جهت حمایت از نخبگان و خانواده این عزیزان خواهیم داشت.
مدیر روابط عمومی موسسه خیریه شجره طیبه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند شناسایی، حمایت و آسیب شناسی استعدادهای درخشان، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۲۵ نخبه دانش‌آموز و دانشجوی اصفهانی در سطح کشور مورد حمایت خیریه قراردارند گفت: از این تعداد ۳۰۰ نفر مشمول خدمات دائم موسسه هستند و ۱۰۰ نفر نیز به درجات عالی رسیده اند.
مرتضی پرورش افزود: سیاست خیریه این است که نخبگانی را که در عین با استعداد بودن توان کافی ندارند بر روی ریل حمایتی به جلو هدایت کند.
وی همچنین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در کارخانه ذوب آهن، نقش این صنعت بزرگ کشور را ستودنی ارزیابی کرد و گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان جبهه اول صنعت تولید فولاد کشور در این شرایط اقتصادی نقش ارزنده‌ای در چرخه تولید و سازندگی صنعت کشور داشته است.
مدیر جذب مشارکت های مردمی خیریه هم درادامه ضمن ارائه مشکلات جذب نخبگان دانش آموز که تنها ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند و عدم حمایت و همکاری آموزش و پرورش در این زمینه و همچنین عدم شناخت جامعه از فعالیتهای خیریه، از مدیریت روابط عمومی این کارخانه درخواست نمود تا این خیریه را در جهت اجرای وظایف خود معرفی نمایند.
محمود رحیمی با اشاره به حمایت‌های مالی، معنوی و فکری خیریه شجره طیبه از استعدادهای درخشان اظهاد داشت: چنانچه استعداد نخبگان شکوفا و به کار گرفته شود، مشکلات امروزی را نخواهیم داشت.
مدیر شعبه لنجان خیریه شجره طیبه نیز با تشکر از تشکیل این جلسه از سوی روابط عمومی ذوب آهن اظهار داشت: هر اقدام و تلاشی در خصوص شناسایی معرفی، آسیب شناسی و حمایت از استعدادهای بالقوه و بالفعل نمودن آن در جامعه بر اساس عشق و علاقه و دل است و فرصت پیش آمده هم حامل این پیام است که مدیریت روابط عمومی و فرهنگی ذوب آهن این دقت و توجه را دارد.
محمد باقرزاده، ضمن درخواست از ذوب آهن اصفهان در خصوص حمایت های معنوی و معرفی خیریه با توجه به ارتباطات بالای این کارخانه در سطح جامعه گفت: اگر دست به دست هم دهیم و حتی یک نخبه را شناسایی، معرفی، حمایت و هدایت کنیم به حول و قوه الهی، همین نخبه عالمی می‌شود همانند حضرت امام(ره) یا شخصیتی که یک جامعه از قبل او بهره مند خواهد شد.
وی همچنین، با اشاره به درجات بالای دستگیری افراد در جامعه و ارج نهادن به این خصلت حسنه و خدادادی افزود: به عنوان یک فرهنگی بازنشسته وقتی به سالیان گذشته خدمت خود نگاه می کنم با ارزش ترین بخش زندگی خودم را زمانی می دانم که توانسته ام دستی را بگیرم و مشکلی را حل کرده باشم.
در پایان این دیدار، تندیس ویژه مؤسسه شجره طیبه به پاس قدردانی از تلاش‌های کارخانه ذوب آهن در شکوفایی صنعت کشور به مدیریت روابط عمومی این کارخانه اهداء گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا