۱۴۰۳/۰۱/۳۱

فرصت عاشقی به نفع نخبگان نیازمند برگزار شد

فرصت عاشقی به نفع نخبگان نیازمند برگزار شد

همایش فرصت عاشقی  موسسه خیریه شجره طیبه  به نفع نخبگان علمی نیازمند با حضور تعداد کثیری از خیرین و مسئولین استان اصفهان با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در سالن همایش های این سازمان برگزار شد .

در  ابتدای این همایش دکتر حسین سیستانی رییس هیات مدیره موسسه با عرض خیرمقدم و خوش آمد به مسئولین و حاضرین در جلسه از امیدواری خود برای توسعه گسترش فعالیت های حمایتی این موسسه  برای یاورخواهان بیشتری در استان اصفهان در سال های آینده گفت.  همچنین ایشان یکی از مهم ترین ستون های این موسسه را وجود خیرینی دانست که با تمام عشق و علاقه خود به حمایت از نخبگان علمی   می پردازند .

در ادامه نیز محمدرضا یزدانپناه مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه به ارائه گزارشی از فعالیت های یکسال گذشته موسسه به نفع نخبگان علمی نیازمند و همچنین عناوین و افتخاراتی که یاور خواهان موسسه کسب کرده اند پرداخت.

در انتها نیز فرصت عاشقی به یکی از یاور خواهان نمونه موسسه رسید تا بر روی صحنه برود و  از راهی که تا به امروز طی کرده صحبت کند همچنین مراسم با  گلریزان به نفع نخبگان علمی تحت پوشش وتجلیل از خیرین نمونه موسسه خیریه شجره به پایان رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا