۱۴۰۳/۰۲/۰۱

حضور جناب اقای دکتر سکاکها مشاور و برنامه ریز تحصیلی در موسسه خیریه شجره طیبه در راستای برنامه ریزی کنکور ۱۳۹۹

روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۴/۱۳۹۸ در موسسه ، جلسه ای با حضور آقای دکتر سکاکها(مشاور و برنامه ریز تحصیلی و کنکور)،اقای دکتر آقاجانی(معاون آموزشی و پژوهشی) ،اقای آقایی(مشاور تحصیلی) و خانم حبیب زاده (کارشناس مسئول آموزش)،با موضوع (برنامه ریزی برای کنکور سال۱۳۹۹ ) برگزارشد.

ابتدا آقای دکتر آقاجانی به توضیح نسبت به فعالیت های موسسه و خدمات ارائه شده به یاورخواهان پرداختند.ایشان در ادامه گفتند:با توجه به اهمیت کنکور و تاثیر آن بر سرنوشت دانش آموزان ،موسسه حساسیت زیادی نسبت به دانش آموزان سال دوازدهم دارد و از آقای دکتر سکاکها خواستند باتوجه به سابقه بسیار خوب ایشان در این زمینه، برنامه ای جامع وشامل برای دانش آموزان سال آینده دوازدهم ارائه دهند.

آقای دکتر سکاکها ضمن مهم و خاص خواندن فعالیت های موسسه و باتوجه به سال ها تجربه کار درزمینه کنکور،تاکید بر استفاده از تمام زمان ۵۳ هفته باقیمانده به کنکور سال ۱۳۹۹ را داشتند.

ایشان برنامه خود را در۴ مرحله تشریح کردند:

۱)غربالگری دانش آموزان:

یک جلسه ۵تا۱۰ دقیقه ای برای هردانش آموز،تا سطح وی بررسی شود و دانش آموزان به دوگروه الف (دانش آموزان قوی) و گروه ب (دانش آموزان متوسط )تقسیم شوند و برای آنها برنامه ریزی تحصیلی انجام شود.

۲)برای کنکور آزمایشی دانش آموزان به کانون قلم چی و موسسه گاج معرفی شوند و نتایج هر ماه بررسی شود.

۳)آقای دکترسکاکها لیست کتاب موردنیاز دانش آموزان را تهیه و دراختیار موسسه برای تهیه آن ، قرار دهند.

ایشان پیشنهاد ۳ الی ۴ جلسه انگیزشی برای دانش آموزان را نیز داشتند.

آقای آقایی جلساتی را برای بازآموزی دروسی که دانش آموزان در دبیرستان به خوبی یاد نگرفته اند ،را مهم دانسته و خواستار انجام این کار بخصوص برای دانش اموزان سال دوازدهم شدند

طبق جلسه ای که در تاریخ ۱۹/۴/۱۳۹۸ با حضور اقای دکتر سکاکها برنامه ریز و مدرس کنکور با حضور آقای دکتر آقاجانی ،آقای آقایی و خانم حبیب زاده در دفتر موسسه برگزار شد،  روز سه شنبه مورخ ۱/۵/۱۳۹۸ برای تعیین سطح مشخص شد.

این جلسه در دانشگاه دانش پژوهان با حضور ۳۱ نفر از دانش آموزان برگزار شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا