۱۴۰۳/۰۲/۰۶

ازهزینه های دریافتی از خیرین ریالی برای هزینه های جانبی موسسه هزینه نمی گردد

ازهزینه های دریافتی از خیرین ریالی برای هزینه های جانبی موسسه هزینه نمی گرد

علی آقاجانی عضو هیأت مدیره و معاونت آموزشی خیریه شجره طیبه نیز در حاشیه ضیافت افطار موسسه خیزیه شجره طیبه به خبرنگار خبرگزاری موج گفت:

یکی از مشکلاتی که ما درگیر آن هستیم پراکندگی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این خیریه در سطح استان و بعضاً در سطح کشور است که این پراکندگی باعث گردیده بحث آموزشی به صورت متمرکز فقط در تابستان، تحت عنوان اردوهای شجره طیبه انجام بگیرد.

 آقاجانی افزود: به دلیل رشد این عزیزان در خانواده هایی که از نظر اجتماعی آسیب پذیر هستند یکی از دغدغه های مهم ما ارائه مشاوره به خانواده های این دانش آموزان است که از این حیث از کادر روانشناسی اجتماعی و کارشناسان روانشناس خانواده ما کمک های خوبی دریافت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه نخبگان علمی در این موسسه پس از طی مراحل ارزش یابی و قبولی در تست های CPI می توانند از کمک های این موسسه استفاده نمایند افزود: پس از اتمام مقطع ابتدایی و ورود به دبیرستان، یاورخواهان در سه دوره مورد حمایت قرار می گیرند دوره اول دبیرستان، دوره دوم که بیشترین تمرکز ما بر روی این دوره است و دانشجویان نیز از کمک های ما استفاده می کنند.

معاونت آموزشی خیریه شجره طیبه با بیان اینکه یاورخواهان این مجموعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش قرار می گیرند ادامه داد: به صورت مستقیم حدود ۳۰۰ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش خیریه هستند و به صورت غیر مستقیم نیز دانش آموزانی هستند که تحت پوشش قرار می گیرند که مجموعاً حدود ۵۰۰ نفر را شامل می شود.

علی آقاجانی از عملکرد این خیریه در امر کمک به نخبگان علمی تحت پوشش خود اعلام رضایت کرد و ادامه داد: حداقل ۶۰ نفر از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکترای این موسسه وارد بازار کار شده اند که جمعی از آنان به صورت نیکوکار به جرگه خیرین این مجموعه پیوسته اند و ما را در این امر خطیر یاری می کنند.

معاونت آموزشی  خیریه شجره طیبه در پایان به تفاهم نامه منعقد شده بین این موسسه و آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شدآموزش و پرورش می تواند یاریگر این موسسه باشد تا بتواند خدمات بهتر و بیشتری را به تعداد بیشتری از یاورخواهان ارائه نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا