۱۴۰۳/۰۲/۰۱

به یاد آتش نشانان شهید پلاسکو

َمن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمینَ عادِیَهَ ماءٍ أونارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّهُ
کسی که دسته‏ ای از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش سوزی نجات دهد ، بهشت بر او واجب می‏شود.
(پیامبرصلی الله علیه وآله / الکافی ، ج ۵ ، ص ۵۵)

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه شجره طیبه مدیران و کارکنان این موسسه با حضور در مرکز پایگاه آتش نشانی منطقه ۵ اصفهان در ۲ بهمن ماه ۹۵ سعی کردند سهمی هر چند کوچک در تسکین و همدردی با خانواده بزرگ سازمان اتش نشانی داشته باشند.

دکتر علی آقاجانی از اعضای هئیت مدیره موسسه ضمن تقدیر از همه آتش نشانان، بیان کرد؛ رشادت های غیور مردان آتش نشان و فداکاری های خانواده این عزیزان مایه افتخار همگی ماست و الحق که جایگاه شهید برازنده این عزیزان است و همچنین ایشان در رابطه با شهیدان ساختمان پلاسکو همدردی و عرض تسلیت نموده و ابرازو امیدواری نمودند که از این پس شاهد چنین وقایع ای در هیچ کجای ایران اسلامی نباشیم.

وی با تاکید بر لزوم فداکاری این عزیزان تشریح کردند که به حق این جمله بجا است که “آتش نشانی شغل نیست، عشق است” که مصداق این جمله را در رابطه با حادثه ساختمان پلاسکو ملاحظه کردیم و جانفشانی این عزیزان بی ادعا را از صمیم قلب حس کردیم.

همچنین آقای امانی ریاست ایستگاه آتش نشانی از زحمات و جانفشانی این عزیزان قدردانی و در مورد سختی کار این عزیزان توضیحاتی دادند و از مسئولین موسسه خیریه شجره طیبه بخاطر دغدغه حضور تشکر و قدردانی نمودند.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
اسکرول به بالا